wellcome all of you !!
winmx100
暱稱: 小威 ''
性別: 男
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
飛虎的路
終於考完A-level !!
31-12-2009
2009-12-29
2009-09-04
文章分類
全部 (9)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 9
留言總數: 53
今日人氣: 32
累積人氣: 777
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2012 年 9 月 13 日  星期四   晴天


飛虎的路 分類: 未分類

今日突然好想打日記,好想將自己努力既一切紀錄下來。

為的不是SHOW OFF,而是想令日後的我,不論成功與否的我,看回從前走過的路,細細回味。

所謂凡事必有因,今天的因,是明天的果。

 

早左一年前,公開考試失敗後,明白自己最大的問題不是沒有努力,而是選錯科了。

就像ECON很有興趣,所以失手也得了B,但GEOG 努力了也只得E。

慢慢細想這個問題後,其實我不是不喜歡讀書,而是更愛會用到體能的活動。

加上我的正義感,發覺加入警隊應該會很SUITABLE FOR ME。

而我的性格是完美追求者,飛虎隊便是我的目標。

 

但有了這個想法後, 我還沒有去鍛鍊身體。

相反我是日夜無息,食無定時,腦只想怎樣脫毒媾女同打機。

不幸,有一天,大約是2011年5月左右吧,感染了肺結核,身體由以前的運動健將,

一下子變回完形。

這個患病的期間,令我知道邊D係真朋友,邊D只係HEA 友

真朋友唔駛多,只係幾個就夠,我係心中好感謝你地既支持。

仲有屋企人既照顧。

果段日子,日日去醫院食藥,仲要趕PROJECT,同埋番學。

果D藥食左真係好眼訓,同埋身體差,真係日日都好眼訓好眼訓

但我班仆街ASSO FD 仲成日串9我唔番學,得閒又唔陪我行去食藥

你知唔知其實我個心好難受,但個段日子,我最後都捱過左。

 

仲記得我岩岩出院果一日,我去左打波,我好努力,但我發現我個肺真係好快冇氣...

我唔理...我頂到盡,個腦只係諗住盡力打好場波,因為我平時真係好憎D打波唔認真,唔MARK人

記得個時感覺真係差小小就爆肺。

 

後來有次去覆診去吹氣,點知我吹左個70歲家人既肺出黎...果一下....我就係好灰...

 

到左聖誕節果排,因為真係好毒好LONELY,我記得以前中學既我唔係咁架...

好受女仔歡迎,想同邊個女仔出街就同邊個,呢D毒撚節,根本唔會冇人陪

因為太LONELY,我叫左JJ落去同我跑步,就係咁就開始左我要減肥,練大隻既決心

果日,我跑左十個運動場...跑到我仆街...真係好辛苦...

 

之後日子,都係同埋班兄弟一齊去跑步,減肥

後來出左去元朗公園到跑,第一次係跑4個圈,大約係4.8KM

真係跑到我冇哂力,我唔知點解自己E家可以廢成咁

跑緊果時,我係咁同自己講,;想個病好,就一定要加油

每次跑步,我都係死頂到跑完為止。

 

到後來我個病好左,加上一直KEEP住跑,條氣好似真係好番D啦

但我自己知道同以前既我比仲係差好遠,E家只可以叫做重零開始。

後尾去左康文處做GYM, 做GYM ,跑步咁又過左6個月,姐係到E家喇

 

個人係大隻左唔小,但我覺得好似大隻得好慢...同埋唔知點解減肥減脂減得好慢

我真係好想練到大隻仔咁,又型又睇得又打得

今日跑步係27MIN 跑左4.8KM ,同飛虎既要求仲係差好遠 要18MIN 4.8 KM

我知道自己雖然個病好番,但身體仲係好差

不過唔緊要,我會慢慢練 !!!

希望日後有一日我可以做到飛虎






訪客留言 (返回 winmx100 的日誌)


kwan_456 於 2012-09-13 09:49 PM 發表:
飲大隻奶粉:-)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]