| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|

 
|

2006 年 6 月 12 日 星期一  | |
|
2006-06-12 |
今日/.返到課室.見到何sir呢咗..根住,,做地理"><"
佢成日走呢走去.又踢我把遮.佢真係好得閒..普通話..聆聽 .ok
去咗粥店食粥.去埋自修室....ar yan 本宗教作業真係好笑.............傾計.就現在溫習....>#<
天氣呀..呢幾日5好落咁多rain..希望吧!
|
| 我的jornal>m<︰2006-06-12 01:50 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] | 無奈我和你.寫不出結局

 
|

2006 年 6 月 10 日 星期六  | |
|
2006-06-10 |
to: eva..我5會惱你.我想畀一個空間我哋冷靜下...暫時做同學..我想相信我們可以做番朋友
希望你學習與人相處的態度....from.yee
今日我哋一家人去樓下飲茶...記得我小學時..無嘜人同我玩..只有may同我最fd
..跟住我同佢去定安街,玩//果度有好多車房..
好多狗..我哋係果度同2隻黑狗仔玩,,,點知..有隻狗仔食野時"獨"死咗(食物中獨).剩返一隻..
.今日我哋一家人去樓下飲茶...我見到一隻大狼狗..餵咗佢食豬肉
跟住先知原來佢係果隻黑狗仔..不過佢大個仔.仲成家立室..但佢連貓都驚..我(啞口無言).佢食完豬肉..就返去車房..
我睇下佢幾遍.就返home
,下午..去溫書唷!!!!
|
| 我的jornal>m<︰2006-06-10 06:22 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] | 無奈我和你.寫不出結局
« | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | ... | 85 | »
|