| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|

 
|

2006 年 4 月 27 日 星期四  | |
|
大b |
今日真係好景不常...
今朝大b(cat)5知點解係咁喘氣...阿ma又哦我5應該養佢.
不過..其實係阿爸昨晚打佢......我今日又要哦阿爸5好打佢...
阿爸係電話同我講5會再打佢...e+大b5肯食野
呢幾日返學都過得好無聊.......
eva>.<你做我朋友..就知我性格.你要知我5開心ga時候.我會選擇自己一個..
因為我5想大家都ng開心..>(<
明天給我快樂"?
|
| 我的jornal>m<︰2006-04-27 05:52 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] | 無奈我和你.寫不出結局

 
|

2006 年 4 月 20 日 星期四  | |
|
羽毛球 |
今日6:45起身..第一次咁早起..昨天12點幾先訓..好辛苦..
返到學校...d人係咁做sci 作業.>^<
sci..聰聰無返..靜哂
..得我同潘太傾計..原本佢同潘生同樣遲到5次..呵呵..兩夫婦好齊心..一齊返學..一齊遲到!!!!
電腦..繼續學flash..好無聊
宗教..做小老師..改黃turtle(雄性)份野(經卷閱讀)...錯好多..改到我手軟
eng:miss ho 電髮..but我覺得好難睇..5 cute 啊..但係都係令..
lunchtime:食三文治..就去打羽毛球..eva.潘太..你哋要add oil~明天再打過..
中文玩.傳話game,,玩得好亂,,好好笑..明天玩天線得得b..傻.............><
明明忘記你..卻騙不了自己.. 我不是princess,所以我得不到幸福的結局
|
| 我的jornal>m<︰2006-04-20 04:53 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] | 無奈我和你.寫不出結局
« | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | ... | 85 | »
|