| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|

 
|

2006 年 4 月 12 日 星期三  | |
|
BADMINTON |
今日我終於都無遲到ar!係翠屏村個運動埸同奴才,eva打badminton....打得好開心..eva.你add oil
一定可以好快咁同我哋一齊呢個3人比賽唷!之後就去咗a.p.m. 個平台好好玩,,,係到做功課一定好棒唷
搭mtr去又一城.去咗玩具反斗城 係咁玩bb..旋轉木馬.我又做返3歲細路,,又到對面的city university
入面仲有銀行呢..而且個大堂仲好舒服..如果我升上大學就好la.
跟住返home!haha
|
| 我的jornal>m<︰2006-04-18 09:14 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] | 無奈我和你.寫不出結局

 
|

2006 年 4 月 11 日 星期二  | |
|
left  |
今日同mum mum去行街......跟住去屋企樓下等校車.接細路放學
足足等咗half an hour先接到我細路.....原本淘大間金港酒家裝修時
釋放出一些煤氣來.好似有個policeman救人果陣受傷..跟住d老街坊就係咁傾呢件事...
明天打badminton...球技5會生疏ma?>*<
*你 不曾發覺 你總是用右手
牽著我 但是心卻跳動 在左邊
你和我之間 的遙遠
永遠隔著親切 愛少的可憐
伸出 右手 想陪著你 向前走
感受 你愛我的心跳在左邊
那麼深深 愛你的我
相信你會了解 (你一定 看的見)*
總在 埋怨過你的冷漠 之後
又急著說抱歉 彷彿 向疏遠的你
乞求 一點體貼 都是我不對
結果 有可能最美也最 可悲
我做好了準備 也許 太自由的你
心裡面那個家 誰也不能回
REPEAT*
我一直相信 總有一天
你會用左手 牽著我走向明天
未來很遙遠 卻會實現
心在同一邊 就能夠 聽見
你說的 那句 我愛你
|
| 我的jornal>m<︰2006-04-11 06:18 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] | 無奈我和你.寫不出結局
« | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | ... | 85 | »
|