返到呢school就調位,唔好彩同"小強"坐~
今日maths堂測驗,份卷好easy,但係錯咗一條,,

放學陪katie去咗團契睇衰鬼上帝,而eva就要做家政既hw,so她不能來
,this film super 好笑
,但係katie之前原本看過,
so佢無咩點笑過
~(得我同其他人傻笑)
睇完片後,我同katie就畀miss 鄭調咗去同謝sir(牧師)一組,
miss 鄭居然以為我哋係form 1,最離譜係佢今日先啱啱teach 我們西史,
咁就唔認得我們~

分完組後,5:13分我們去返4樓found eva,但佢都走咗~
但係,原來小強仲喺度"連"十字"秀"(連老師都走咗,佢偷偷哋入來連線),
同佢said bye bye 就go home ~
|