| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|

 
|

2005 年 12 月 26 日 星期一  | |
|
SHOES |
2:30去centre買shoe,,好型.love爆
去旺角..麗姐buy褸..成165蚊服咗佢..
食咗老婆餅..光酥餅..yummy
買外套.衫..21蚊咋..便爆..
走去buy bus..差d過站..6:40回家..
|
| 我的jornal>m<︰2005-12-27 04:12 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] | 無奈我和你.寫不出結局

 
|

2005 年 12 月 22 日 星期四  | |
|
on a trip |
去旅行....西貢....lion會自然教育中心..
返到school排隊... 等好久..上車..同katie,eva聽mp3
去到..死拉"朱恩"同我們一組..得咗..呇P我們一齊
之後行行下.. passed 田地(灑緊水灌溉)..see到我未見過ga rainbow...好enjoy
好快do咗d工作"紫"...畀"朱恩"found 柑桔trees...食咗little..酸爆<<<<
同katie去餵雀..d雀一隻都唔見.
當中有我同d fd影相..d校工影ga..唔知幾時有得see..
2:00同d fd去睇短片..貓頭鷹,turtle,,好cute
2:45同呀sir,miss傾計..畀我哋煩死...science exam都唔掂la~
上車返歸..玩偷拍..(幫人拍)..去到school.同"奴才"佢哋played badminton..好玩>>
最後4點幾畀man chan趕走,,,
|
| 我的jornal>m<︰2005-12-27 03:51 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] | 無奈我和你.寫不出結局
« | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | ... | 85 | »
|