| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|

 
|

2005 年 11 月 18 日 星期五  | |
|
十字秀 |
體育堂.....我同suki,家燕姐一組,打打下籃球......;突然見到老黎喺我隔離,即時失手,被佢罵......
之後同eva,童童,家燕姐一組.....放學之後......去咗413室
今日就係咁十字秀.....十字秀
|
| 我的jornal>m<︰2005-11-18 06:21 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] | 無奈我和你.寫不出結局

 
|

2005 年 11 月 14 日 星期一  | |
|
家政 |
今日~阿sir好似更年期~動不動就罰人~d語氣都幾惡~
阿moom同呀蘇都係受害者~
跟住英文堂~miss ho話遲d要錄音去畀教育局去做評估~真係想我die~
明天要吹笛呀......我識唱歌之外~我對music係一無所知~
lunch,我同katie買粥食,點知又買哂......我好慘呀
中文堂~水調歌頭,miss播歌,又無端端播咗少林足球d歌出呢~笑到阿moon死死下~
跟住我們after school,就去413"十字秀",5:30先至走咗
同麗啫去食蛋撻.....yummy yummy~ |
| 我的jornal>m<︰2005-11-14 07:49 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] | 無奈我和你.寫不出結局
« | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | ... | 85 | »
|