今日去咗赤柱....返去school ....8:50..sor~芝娃娃..我遲咗
跟住就上車..miss au一上車就講美利樓ga history ,,又講埋d日本人對中國人,英國ga"懲罰"
好興奮ga我即時怕怕,,miss au仲話我

落車去hk懲教博物館..影相
....吊頸(犯人)..安得尊仲wear 犯人服影相..識咗個妹妹(f.1)
去咗墳地,,,,都無野..不過原來都有children ga grave..(好無奈)
supermarket ...食chocolate 飽飽,,,
跟住就free time (1:00p.m.-2:00p.m.)
去咗一座building...(唔知呢間野係咩)...去到met到一哥哥..先知係美利樓,,
初初以為美利樓好恐怖
原來都幾令令
去埋天后temple cc...."筆"帝temple..
最後去赤柱大街...買咗手信畀媽咪....跟住個哥哥買咗把劍..服咗佢..
搭車走lu....係車到仲玩問答比賽..不過都有野飲
|