2007-07-06
今日又落雨喇...
唉...勁UNHAPPY O
今日成日都神不守舍...
上堂又無曬MOOD
不過我今日係圖書館一陣就走左LU
鬼咩...個趙XX係度嘈山曬
人地都唔想睇2C&2A班欖...都無興趣
不過今日我地班輸6:0...唉...慣曬LU
« | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | ... | 23 | »