2007-04-05
番左大陸o
哇卡卡...竟然仲打到中文!!
今日去左行街街...
喪買左巧多野o
不過多數都係d鎖匙扣...
我最like哥對熊仔(屈左我成$15...不過真係幾令...)
隻女仔巧靚o(著住件婚紗)男仔就無咁靚(但係仲in 可接受範圍內)
不過yesterday就cut左頭髮...(巧短o...但仲未變冬菇"唔好信哥隻死海龜")
haha...聽日仲要行街...開心死...
(ps:如果有個GG肯陪你行街既話...錦你嫁得比佢LU...BECAUSE男仔同女仔對行街既興趣係成"反比例"既)
« | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | ... | 23 | »