唉,,今日派成績表...
全班第2...<<<咁睇都唔錯
但係一睇到級名次...得26...=="
隔離班第7哥個死人edison全級都20名啦...
相比我呢個第2...
簡直無地自容o
而比我懦既當然要數鍾衍輝啦...
跳大繩”戟”左3次
<<<佢自稱2次
一定比全班笑到面都黃
不過,今日lunch都幾happy
成班人係度拋d廁紙上個fan
張紙勁污租
佢地話幫學校清潔個fan
差d笑死!
到PTH
有D人自己偷偷地掉左位<我都係
跟住馮淑婷坐左係陸潔塋個位
MISS叫陸潔塋人讀課文
搞到坐左係陸潔塋個位既馮淑婷勁無奈
讀又唔係...
唔讀又唔係
笑到全班一仆一碌
|