唉...仲以為今日有得返去學校團契就唔會咁悶~點知仲悶...我啦,呀女同珍珍一返到學校就要熄電話~之後搵位坐...再跟住周校牧就出黎講野 ...之後仲有幾條友黎左講野~我地三個仲差D訓左呀!因為太悶喇...之後佢地就叫我地全部人出去(唔知做D咩架) =]我地三個驚驚...咪唔出去囉xd~袁sir狂叫我地出去...我地就係唔出(吹咩....^.^'')9:30am到11:25am都係咁悶.....11:25am之後就係食野既時候~哇...D野好好食呀!無啦啦有幾條細路搵我鬥跑喎...無奈囉xd~之後就同佢地跑,可能係因為我食得太飽...所以跑得冇以前咁快=]呢一日就係咁過...無無聊聊咁過喇 =]
|