| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 6 月 10 日 星期二  |
| 2008-06-10 |
分類: 未分類 |
今日第一日的exam..
黎緊仲有''漫漫長路''
囧_囧
與柑豬合著了@_@''
佢打文的速度驚人-_-v
說到底我還是喜歡寫作吧
茫茫人海
遇到是福還是禍
有個願望..
就是把自己封鎖在這裡
沒有人會揭穿我
沒有人會洞悉..
很好
真的好嗎
可能
冷冷的
灰灰的
這是我
永遠也是
傷過痛過
吥敢再去爰
那凝結了的傷口
再次被抓破
請吥要
把我的防線撕破
|
| 發表時間:2008-06-10 05:48 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 5 月 13 日 星期二  |
| 2008-05-13 |
分類: 未分類 |
冇記錯..差不多一個世紀冇打BLOg了..
連生日都沒心情打..
算是自我封閉的一種吧..
連玩勁舞都冇心情..
呆透了!_!
好想搵樣野麻醉自己..
最後選擇了忙碌
希望有效吧
很想走去問一問..
生存有何意思呢
如果死不去
怎能發洩自己的情緒
介手嗎
血痕為手裝飾了
還是繼續麻醉自己好了..
p.s今日的singing competition 拎左第二..
一個big surprise
|
| 發表時間:2008-05-13 07:16 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 4 月 5 日 星期六  |
| 2008-04-05 |
分類: 未分類 |
今日陳皮生日
成班去左唱k a_a
未唱之前
去左食壽司
im瞄瞄請食手卷{kaka}
初時開始唱個陣
大家都,,{好斯文}
跟住愈黎愈high-0-
唱唱下歌個陣有人攞左個蛋糕入黎
綠茶味的
仲送左枝''香檳''-口-
好好飲的說,,
類似系桃汁+酒的混合
之前食野個陣已經同ceci飲左罐jolly sandy
再飲''香檳''都吾醉xd,,
冇幾耐,,(←其實系吾知吾覺唱左咁耐)
咁要交房了
katherine佢地去陳皮家
我同ceci就番歸咯*v*
☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★
我想講,,
今次我吾系咩自我保護
統粹情緒問題
你試下一個人做哂牙
包你明白我嬲咩- -
4月8日outing,,
你吾會坐視不理掛!?
|
| 發表時間:2008-04-05 08:01 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 4 月 4 日 星期五  |
| 2008-04-04 |
分類: 未分類 |
知錯不改
悲哉
你冰有累我牙
我做哂既野,,
系都自己累自己/口\
你睇緊書
怎敢騷擾大小姐看書雅致
合作黎都哂氣的說-0-
有骨氣
咪做番d野出黎睇囉
衰得你就乜都冇做
仲賴我鬧你
冇人針對你
咁你錯既野吾通鬧第二個咩-3-
冇人想同你嘈,,
你自己攞黎-_-
|
| 發表時間:2008-04-04 04:52 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2008-04-04 |
分類: 未分類 |
原來呢個世界真系好多人博同情唷!_!
你作得廢咪話廢囉
吾通話好咩!?
吾淨止我啦
老師都彈番比我地
叫我地再做啦
系,,
mind map你做的
但系對呢份野有何幫助?_?
到而家,,
咪一樣吾同哂~
組長吾系高一級架
吾岩就要講架啦
你整得廢吾好累我先得架-3-
我有份架嘛,,
冇我份就當然話之你,,,,{屎}
絕!?
吾覺囉,,
系你將太多感情放入去
xenia系組入面都幫hermia手做野啦
and then
呢場吾好講war咁serious
just a game
系冇冰個引起的
要計,,
我可以奉陪的a_a
|
| 發表時間:2008-04-04 01:45 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | »
|