| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 12 月 30 日 星期日  |
| 2007-12-30 |
分類: 未分類 |
對於愛情,我總是有另一種看法
王子與公主的愛情,童話式的婚禮,該是很多少女夢寐以求吧..可我,要的不是灰姑娘的魔法愛情,也不是梁山伯與祝英台的純悲愛情.."不在乎天長地久;只在乎曾經擁有"最能代表我所望..倘若有一段長久的情,也不等於你有感受過愛吧!?
愛情,是緣和份的結合,是一種魔力把兩個人的心連繫著..
有人說,"愛情是一種承諾"..倒不如說是守信的枷鎖..一些人為了求佳人一笑,總會作些明明知道沒可能的承諾:"無論天荒地老,我都會永遠愛著你"..在此打擾一句,明知天不會荒,地不會老..即使會..也不可能這麼長命吧-v-那麼說來有什麼作用呢?不過這倒好..至少天下的人都知道不可兌現,也不把它放在心裡,分手也不太傷- -''然而,一些如"我會愛你一生一世"的話..那就三思了..因為這些在拍拖時最sweet的甜言蜜語,熱情過後,分手了,會成為最傷人的冷嘲熱諷,令人心碎的元兇><
還有一種說法,愛情是一種考驗:
1.愛情=暗戀+相戀+甜蜜期+冷淡期+分手
2.愛情=暗戀+相戀+甜蜜期+結婚+冷淡期+離婚
3.愛情=暗戀+相戀+甜蜜期+結婚+冷淡期+和好+開花結果
當然搞不好會有第三者等等..
而你呢..?你能經得起考驗麼?又會有哪種愛
|
| 發表時間:2007-12-30 01:22 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 12 月 29 日 星期六  |
| 冰凝的心 |
分類: 未分類 |
琴日希同軒仲有個女仔打黎比我
打去我屋企,,
搞到我比媽子審犯問冰個- -
好耐冇同佢地傾電話了,,
佢地還是kai kai的xD
不過雖然話吾枇同佢地傾..
但系傾落真系好好玩-v-吾覺悶
琴日玩勁舞個陣
同個fd開左間club dance 房
有個叫"楊個"既男仔入左黎
玩左陣啦..我走左
跟住冇幾耐,,個fd打比我
仲駁左比個"楊個"- -
以下系我地既對話
fd:winnie..有個男仔搵你牙
我:冰位牙
fd:岩岩個"楊個"
我:搵我做咩
"楊個":溝你囉{我的話:痴線的}
fd:我有野整牙..你地慢慢傾
我:我都要食飯..
"楊個":咁我點?
fd:咁我地遲d搵你啦
就咁樣cut左-v-
跟住佢地仲打左黎一次..
個"楊個"話想識我..做fd- -
呢d野..真系第一次見..都系多得我個fd啦,,不過講起愛情,,金牛座的我,,不像其他的女仔般發姣似的發春夢..不過拍拖總會有幻想過吧..也總有喜歡的人吧..只是我把心藏得很隱蔽,,別人該不易發現
我總是這種人..喜歡把心底話放在心裡..感受,,委屈還是吞進肚裡吧
這樣的我,,你們發現了麼
|
| 發表時間:2007-12-29 01:44 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 12 月 27 日 星期四  |
| ceci之家一日遊 |
分類: 未分類 |
今日去左ceci屋企
約埋一齊做 i.h.個mind map
miki吾得閒
所以冇黎- -
得留我,rainbow,chole同ceci
去到ceci個度
都幾大啵._.
玩左陣..就玩電腦啦
跟住開始侵佔ceci家的零食
kaka0 0''
then啦
又玩電腦
佢地系廳玩
跟住落左去
玩羽毛球
同埋個波-口-
玩左陣啦
吾捨得走
跟住我同rainbow上左去
開門啦..開吾到
原來開左人地個度門- -
個屋主出左黎
問我地做乜0- -
咁搵ceci間屋..
搵岩了今次..
睇真d,,真系佢間屋
就開始開門
吾識開- -
叫ceci上黎開
莒到去見到岩岩個屋主
長舌婦一個
同管理員投訴喎
仲要系咁up
我地走都仲未講完
痴線的- -''
搞左一大輪
終於走左
唉..
mind map始終冇做到 |
| 發表時間:2007-12-27 09:44 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 12 月 25 日 星期二  |
2007 年 12 月 22 日 星期六  |
| 2007-12-22 |
分類: 未分類 |
琴日聖誕party
收到好多聖誕card
and聖誕禮物
好開心
表演magic
好彩冇穿-口-
今年d聖誕卡,,
好多都系紅色信封
好似巨型利是-v-
仲有,,
隻公仔龜好得意
and rainbow比既melody too^^
多謝送聖誕咭
and聖誕禮物比我既同學
最後
預祝merry christmas
|
| 發表時間:2007-12-22 03:56 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | »
|