| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|

明白喇`' |
尋晚好早就訓左喇`訓左成十幾粒鐘!!!
由晚上9點幾10點訓到今朝早`真係豬到無人要牙*
TODAY要早會牙,.所以早左少少出門`
THEN落樓見到雞翼,齊齊過7仔搵沐沐!!
佢地好驚遲到,SO我地飛快地番學`
點知......都未夠鐘=.="都話唔使咁快架啦`嘿嘿
早會係上數學`今日無咁眼訓喇`專專地心咁`
世史,無乜聽書,但有發問!!係度SMS、卡卡
英文,睇碟牙`本身以為好悶`點知原來好好睇架!!!正`
不過未睇晒架`JOHN話星期3先可以再續前緣牙T^T"
LUNCH食冷麵W!TH雞翼、因為今DAY要補習班*
食飽飽後去左音樂室`點知人影都無幾隻`無奈!!!!
中文`話就話係TEST,但其實好似做工作紙咁`
上完晒堂就去左補宗教`都幾悶架!!但都有聽既`
MISS講左幾句野令我覺得好有意思*唔應該再傻落去!!!
謝謝你牙,MISS!!!!終於諗通晒喇`唔應該再唔開心!]
補完宗教,MISS話變魔術比我地睇`好搞笑*
之後去左302搵洪EE,等埋佢就走人喇`
MISS無啦啦叫我做領袖生牙`搞到我唔知點咁..."
5點幾去左SPK食野`最後回家去!!!!
|
|
刊登時間*2006-02-24 06:44 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

|
« | 125 | 126 | 127 | 128 | 129 | 130 | 131 | 132 | 133 | 134 | ... | 204 | »
|