活動日的第二天..
今日睇左套drama..
'真係悶到抽筋..
又唔知佢地係度講咩wo..
不過咁都要用$6000請佢地黎..真係好唔抵!
music club話要開會..
不過開n世都未開到..=0=''
then又要走返落去啦..
做MC...=0=''
差d就中暑..哂死左...
原來吳sir出年要走啦..
好唔捨得佢呀..
好唔容易我先可以聽得明佢講咩..
咁快就要走..
仲要走都唔通知聲..
好唔想佢走呀..
都唔知個miss教得好唔好..
見到miss就問成績...
果然不出所料..
小育佢...
應該請食飯啦..
勁野!!!!!!
我就.............................................
都唔知點講好..
H.E CLUB請食飯..
勁正呀..
有KFC...
仲有壽司 tim..
勁中2三文魚...
原來吞拿魚都好好味架..
haha~
今日係勁食壽司lo..
正!!!!!!!!^^
陳安耀真係黑洞黎架..
食勁多野..佢仲要話唔飽lo..
我睇到佢咁食法..我都飽哂啦=0=
光都有黎....
嘩!佢隻老鼠仔真係勁得恐怖..
食飽飽就歸家去..
本來想去swimming架..
點知swimming pool關閉wo..=0=
真係黑仔呀...
唯有聽日去啦...
|