最近三個月尚無任何留言

 

 

 

報 時 : 今 日 係 2007 年 07 月 04 日

 
 

今日係活動日..

一返到去就要忙DANCE AND BAND SHOW

其實都唔係好忙...因為我都冇乜點做野..

不過後台好睇好多..haha~

陳裕華唱歌真係唔錯..都ok 架..

不過有d就...都係唔好批評人啦..

個show完左周圍hea..

光真係吝嗇..

個食譜都係4個步驟咋ma..

都唔肯整俾我食..

果隻陳安耀就係度吹水..

係咁話係佢自己整本seasn出黎..

不過的確係佢整既..哈..

then..hea 下hea下去左canteen唱歌..

唱左..''天灰'',''他還是不懂'',''勇氣''

唱唱下''天灰''就見到佢..係咪真係咁巧合..=0=

算啦..

今日又要去果個咩prefect會..

搞到冇得睇個划艇比賽..

差少少咋..咁都睇唔到...

好多人都係睇完先黎啦..

做咩只係捉我地幾個wo..unfair lor!

不過算啦..

今日無啦啦發呆..

都唔知點解喎...

不過唔係小育講果d..應該掛..

話左唔係就唔係架啦..

係朋友...

ok!

都唔知點解我點解會咁..

心情起伏不定..

唔係咁快更年期ma...=0=

好燥呀..成個人..

避得就避啦..唔係嚇親人..

腦裡面都唔知係度做咩..

我諗我需要一個冷靜期..

好好咁重組一下自己..

呢家既我實在太亂..

我唔知自己係做咩..

得既得既..冷靜下就冇事啦..

唔知點解最近好有想爆粗既衝動..=0=

不過我會control一下..

今日做左好多個心理test..

test咩就..

不過好搞野..

下次再post上黎俾大家玩下啦....

 

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

« | 150 | 151 | 152 | 153 | 154 | 155 | 156 | 157 | 158 | 159 | ... | 470 | »