今日係活動日..
一返到去就要忙DANCE AND BAND SHOW
其實都唔係好忙...因為我都冇乜點做野..
不過後台好睇好多..haha~
陳裕華唱歌真係唔錯..都ok 架..
不過有d就...都係唔好批評人啦..
個show完左周圍hea..
光真係吝嗇..
個食譜都係4個步驟咋ma..
都唔肯整俾我食..
果隻陳安耀就係度吹水..
係咁話係佢自己整本seasn出黎..
不過的確係佢整既..哈..
then..hea 下hea下去左canteen唱歌..
唱左..''天灰'',''他還是不懂'',''勇氣''
唱唱下''天灰''就見到佢..係咪真係咁巧合..=0=
算啦..
今日又要去果個咩prefect會..
搞到冇得睇個划艇比賽..
差少少咋..咁都睇唔到...
好多人都係睇完先黎啦..
做咩只係捉我地幾個wo..unfair lor!
不過算啦..
今日無啦啦發呆..
都唔知點解喎...
不過唔係小育講果d..應該掛..
話左唔係就唔係架啦..
係朋友...
ok!
都唔知點解我點解會咁..
心情起伏不定..
唔係咁快更年期ma...=0=
好燥呀..成個人..
避得就避啦..唔係嚇親人..
腦裡面都唔知係度做咩..
我諗我需要一個冷靜期..
好好咁重組一下自己..
呢家既我實在太亂..
我唔知自己係做咩..
得既得既..冷靜下就冇事啦..
唔知點解最近好有想爆粗既衝動..=0=
不過我會control一下..
今日做左好多個心理test..
test咩就..
不過好搞野..
下次再post上黎俾大家玩下啦....
|