今日我約o左....遊魂...nana...嘉琳...佢地出街......~
今日7:30起身~之後我等......等......等到8:00打俾遊魂~叫佢起身......
之後我8:40落街~我去遊魂屋企下面等佢~等等等......等o左好耐~之後我見到nana~之後nana問我~遊魂呢??
之後我話佢就落黎~之後我又問nana~嘉琳呢??佢話佢岩岩起身~之後我話唔係呀ma~我話咁我地咪要等好耐??
之後遊魂落o左黎......之後我地等o左一陣~之後我唔記得o左邊個話肚餓~咁我地咪去食早餐囉~我食m記~佢地食燒賣~
之後我食完落去搵佢地~之後我地返返去搵嘉琳~之後我地出去啦~之後我地坐38落富東先~之後o左"塔"地鐵~
之後我地到o左m.k~之後我地去唱k~之後我地去到開始唱~之後我地唱完去食"韓國燒烤"卡卡卡...好好食呀~
之後食完之後我地去影貼紙相呀^^影到好開心呀^^哈哈哈......影到我地好靚呀~
之後我地同嘉琳...遊魂...nana...佢地買"33"耳環我就冇買到~
之後買完就返o左黎啦~
今日真係真係好好玩呀~
哈哈哈^^......
唔講啦~下次先啦^^ bye^^
|