今日十點幾起o左身~
之後我就打俾遊魂叫佢落街~
但係佢開頭話唔想落~
之後我都講掂o左佢啦~
之後佢落o左黎~
之後我地今日買野食買野食......之後我地去o左2邨果邊~
我地去o左果邊拍短片,影相~
之後我地玩完之後~
我地又行行行......行行下見到nana佢地~
之後問我地"囉"~"甘大支"~
之後我地行行行......之後我地去到清逸果到坐~
見到豬雅同佢個fd~
之後佢地走o左得返我同遊魂,nana~
之後我地見到呀哥佢地~
呀哥佢一截隻耳環"拍"o左一下~
見到佢流血呀~
我見到佢都覺得痛呀~
呀哥~你冇事呀ma??
慘慘......
之後佢地走o左nana都走埋~
得返我同遊魂~
之後我地又買野食~
之後我地去o左後梯傾計~
之後我就出o左去食飯啦~
今日就係咁樣過o左啦~
不過好好玩呀^^
唔講著啦~
聽日先講啦~
bye~
|