今日十點幾起身
睇咗一陣電視
牙媽打俾我
問我去5去黃埔食sushi
我當然去啦
唔想係屋企煮麵食
十一點半去咗黃埔個間元氣到食sushi
去到晤洗等位就食得
挾捚食咗十三碟
用咗$195
都幾貴
食完去咗JUSCO買野
兩點就番歸