時時過得真係快
英文班話咁快就完
今日係英文暑期班Last Day
我梗係會影低Miss Yau個樣作紀念
想睇相就去我個facebook啦
我想係到問吓有冇人會去書展
去的請留msn
本人只知搭109去
但晤知係邊個站落車
想搵人帶埋我去