今日唔駛番學
係屋企好鬼悶
講番D成績
尋日派咗中史,科學,Eng(writing)
三科都合格
好感動
對今次考試成績都幾滿意
話咁快又過咗一年
真係好唔捨得2C班
回想起小學個陣又想快D升到中學
但依家係中學生涯又話咁快就過咗兩年
又想番去小學重新來過
唔知中三又有D咩新事物呢?