今朝早集隊個陣
老師宣佈要將我地隔離去N01室
之後話我地班懷疑有人感染手足口病
所以要隔離兩日
個度好鬼悶
又唔夠冷氣
仲要捱多日
今日係派卷日
派咗Cinese,Math,IH,
ENG(Grammar,Reading,Listening)
Math,中文Listening同埋ENG(Reading)
都考得唔係好理想
其他唔包括以上個幾科就考得都錯
合格都多好多marks