今日上午總算過得happy
不過諗起下個禮拜二要考實驗試
就有D唔happy
平時我點玩呀sir
今次佢有仇報仇
玩死我,實比個最難ga實驗我啦!
去到電腦堂勁唔開心
方sir話要交三分鐘動畫
咁我咪開個份hw俾佢睇
之前佢話做一百八十格就得
我做咗二百幾格
佢睇完之後仲話我唔夠格數
而且話又要五百幾格先夠3 minutes
佢仲要我係星期五第一個小息前俾佢
仲話交唔到要抄校規十次
我心諗:份功課同校規有咩關係?
你不如叫我地抄生字當溫書算啦!
佢話下個禮拜測生字錯得太離譜
要將校規抄二十次之餘仲要抄晒成本Vocab Bank十次以上
我諗佢唔知做咩野燒壞咗個腦
諗埋D咁變態ga罰法
|