雖然係最後一日上堂
但都唔係幾開心
原本新年就應該好開心
但係今年ga新年
D老師俾咗勁Q多功課
中文+中史有四樣
英文有三樣
Math有20條數
仲有中文同中史小測
加上我又有幾日會離開香港
D功課做都做唔切
搞到今年ga新年好唔開心