仲有兩日就要唱歌比D初中聽
仲要係禮堂
唉
點解D評判要比咁高分我地呀
係我地入到決賽係好開心
可以減十日
但要禁住我
唔俾我笑
的確好難
所以我參加埋呢次
就希望個天唔好俾2C拎冠軍
如果拎到
我地就要唱多次Give Thanks俾全校聽
到時瘀爆