唔知點解自己覺得中二好似好忙咁
最近D小學同學想今個禮拜六一齊番小學探老師
但我逢星期六要番進修班同補習
根本都抽唔到時間番去
依家中二D老師又成日測驗
中,英,數,科學,人文
真係應有盡有
連出街ga次數都係一個月十幾次(唔計節日)
到依家數埋都唔知有冇十次
唉!
今年聖誕
呀爸呀媽話去大陸玩幾日
仲問我想唔想去大陸玩
都唔知Miss鄭今次會俾幾多樣Christmas功課
我同佢地講睇吓點先,到時先算
呀爸呀媽叫我快D諗
如果我唔得閒去
佢地話會俾表姐去
表姐好想去旅行
因為佢由細到大都未番過大陸
上次佢為咗去旅行
已經冇去到補習
會考差兩分合格
搞到今年要重讀中五
我諗緊今年不如兩個一齊去
但得一個位
上年都讓咗俾佢去長隆水上樂園
今年仲要同我爭
我今年都要去旅行呀!
|