今日係平安夜
今朝早諗住出街
但呀媽知道就來考試
所以今個Christmas
佢都禁止我出街
點解考試一定要係Christmas後先考
次次都係咁
係小學
個陣係考曬先放Christmas
小學過的Christmas不知幾開心
相反依家中學要溫書
仲有中學D老師好痴線
都唔知全部係唔係由青山出來
D功課多到連上Facebook/msn的時間都少咗好多
聽日就去旅行
過一個開心ga Christmas
在此,我祝大家
聖誕節快樂
Merry Christmas