今日係考試的第三天
前個兩日呀媽睇到實一實
冇得開電腦
講番第一日考中文
以為佢考問答
點知出篇<生命的搖籃>
都唔知條題目想說明D咩
今次中文實死得快
尋日考English Listenibg and Writing
對英文都有信心
我諗都應該合格
今日考中文聆聽及寫作
對寫作先有信心
聆聽播得快
本人又寫得慢
失去信心......
希望聽日中文口試唔好咁緊張