傻瓜日記
♣記憶中的傷痛就如昨天喝過的咖啡,只記得感覺,不記得味道♣
winnieyokwan
暱稱: 笨YO
性別: 女
國家: 香港
地區: 沙田區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
=] 嘻
-3- 林Sir 走 l u. . ...
悶 -3-
悶死la....
火……..=[''
文章分類
全部 (73)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 73
留言總數: 117
今日人氣: 7
累積人氣: 964
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 7 月 30 日  星期四   晴天


..去左唱K 開心 分類: 未分類

今日同 BB一齊去唱K,

都好開心!

聽日呢,就去睇呀YO 啦!

超開心,

之後10號又去睇多次,

唔知道,今次可唔可以帶呀YO過尼住,

好期待呀!

不過,真係唔開心既係,

無同呀怡,

出街....

對唔住呀...

仲有D小學同學都味出過尼..

SOrry

好悶呀..邊個有NDS , psp...之類,

我要玩呀......

好鬼悶,

有既借黎,

借埋充電器,

借得幾耐得幾耐,

嘻嘻!

今日,個個人無上線;

無心機唔講啦!

拜拜



2009 年 7 月 29 日  星期三   晴天


交曬今日要交D功課 ......... 開心 分類: 未分類

 今日,死去交左D功課,

真係黑死,

一返到去,

去到圖書館就見到D唔想見既人,

真係黑,

又唔見,我想見果D人出現,

唔想見過D又係到陪迴,

煩到死,

唔講係邊個,

果D人自己知啦!

廢事講左出尼,

佢地報仇,

哈哈!

不過,最後都交曬D功課,

哈哈

超開心!

不過,仲有D味做....

唉..只係做左今日要交既功課,

其他慢慢先做啦!

嘻嘻

聽日可能去唱K,

哈哈哈

超開心!

其實我想同你講呢,

我想同你一齊去動漫嫁,

不過;我唔敢講,

廢事你唔鐘意!

不過,真係好好好想同你去..

不過,我知道你唔會鐘意,

唯有同第二D人去啦!

你去果陣..可以叫埋我嫁,

無所謂....

你想去;我都可以去嫁...

叫我啦!

MSN 等你 =]

嘻嘻