傻瓜日記
♣記憶中的傷痛就如昨天喝過的咖啡,只記得感覺,不記得味道♣
winnieyokwan
暱稱: 笨YO
性別: 女
國家: 香港
地區: 沙田區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
=] 嘻
-3- 林Sir 走 l u. . ...
悶 -3-
悶死la....
火……..=[''
文章分類
全部 (73)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 73
留言總數: 117
今日人氣: 2
累積人氣: 959
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 6 月 24 日  星期三   晴天


唉…救命 傷心 分類: 未分類

 唔知點死呀…

唔知打咩好…

唔打啦!

     拜拜

 



2009 年 6 月 23 日  星期二   晴天


唉… 愉快 分類: 未分類

 點解會咁嫁……

無得停課…

不過;停課唔知係到做咩喎…

不過,都係停課好D…

唉…小學又得停

我地中學又無得停,

咩道理呀!

喂……快D停課呀!

我地可以自行停課呀!

停課啦!

停課呀!

聽唔聽到呀!

停課呀………

  =[=[=[=[

停啦…快Dtim 喎…

HEHE

HAHA

 我都唔知去唔去op 好…

其實,我好想去嫁…

不過呢…… 好少人去…

不過…我都好想去

Kakaka

唔知點好呢…

呀怡…就去啦!

咁我呢……

我應唔應該跟佢地去呢………

沉思中……

今日派左卷呀!

3份…

3份都唔係好好…

我個朋友就話好好係佢眼中……

m......如果佢係我親人就好囉!

可惜,佢唔係呀!

好鬼死辛苦呀!

佢…又唔可以日日陪住我!

好鬼煩呀!!

停課啦!

kaKA

大家…去唔去OP 好呢?!