アリス九號.(alice nine.)
NEW DVD SINGLE

於2006年10月4日(水) 発売 
                Photobucket - Video and Image Hosting 

       Photobucket - Video and Image Hosting 

      Photobucket - Video and Image Hosting

         Photobucket - Video and Image Hosting  

           Photobucket - Video and Image Hosting  

                

          Photobucket - Video and Image Hosting

 

winnieyu1365
暱稱: siu瑜''x]
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
平成18年12月22日*
平成18年10月04日*-3-
0917*アリス'' 九號 . 虎...
平成18年9月11日*
8月14*親愛的誕生日
文章分類
全部 (115)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
アヤビエ
アリス九號.
ガゼット
最近訪客
最近沒有訪客
每日占占占*小原寬人家>3<'''
メロメロパー
ク
日誌統計
文章總數: 115
留言總數: 12
今日人氣: 9
累積人氣: 4488
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 1 月 24 日  星期二   晴天
                             
凍凍的星期二-3-

今日,,極唔願起身囉...但最尾都係比呀媽叫左起身...

搭校車,,又係同ARINA一齊坐...又係一邊聽MP3一邊傾計...返到學校,,就去PG NO.2到同D FD子一齊喇...

跟住上ENG,,E+覺得上ENG都幾好,,因為MISS LEUNG都教得幾好(其實係上上下堂,,講左第2D野先至會咁吸引我,,因為近排GA話題係日本呀>//3//<''')

近排YANYAN作自己真人真事GA故仔呢,,搞到自己想寫返之前擺上網GA故仔出黎...(但D字冇YANYAN寫得咁好,,但我都會努力嫁!!-3-)

到左LUNCH,,去左花園坐,,跟住就對住李惠利D人玩,,呃''令女''同''令仔'',,都幾過癮嫁,,因為佢地真係拎塊面過黎-\/-

放左學,,就陪IVY,,SHERRY一齊留堂,,YANYAN都留左呢,,咁就唔洗去REDCROSS喇,,KA'''-3-

到左4點9,,個MISS就放人喇,,咁就同IVY,,SHERRY,,YANYAN一齊行去葵芳喇...到左6點幾返到黎屋企喇...沖完涼就玩電腦喇...

又係一邊聽w-inds. D歌一邊睇整圖GA教學,,始終有D推動力嫁呢-\/-

今日就咁過左LU...-3-

==========================================================================

今日又整左小慶GA BAN子(加左一D細點點虛線,,雖然淺色,,但留意下喇>3<)同一個頭像(冇美化到所以有D怪-3-)

BAN子

Image Hosted by Free Photo Post

頭像

Image Hosted by Free Photo Post

 

刊登時間︰2006-01-24 09:55 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 1 月 22 日  星期日   晴天
                             
訓屎了的星期日-3-

琴日...睇MONSTER同高橋留美子動漫劇埸,,睇到2點半諗住訓嫁喇...但琴日我大哥佢竟然轉性,,

同媽咪傾計喎...仲傾左成2粒鐘倒,,搞到我係廳到飽受冷風...﹁3﹁'''(因為DADDY琴日冇返,,所以同媽咪一齊訓-3-)

因為成4點先訓,,所以今日可以話係好遲起身...成1點半先起身...但起左身,,都冇乜野做...2點幾先食早餐+LUNCH...HEHE'''

到左3點幾,,做完功課就開始睇今期GA JUNON...又係w-inds.做封面喇...>3<'''(真係好開心呢)

跟住一邊聽MP3一邊睇...睇左w-inds.講返2005年GA大事回顧,,之後仲講佢地已經滿20歲,,係2006年想有咩新願望...

之後睇小池,,因為佢今年都長大成人喇...>\/<'''之後再睇WaT...今期真係正爆呀...>//3//<'''

到左6點幾,,睇完電視沖完涼,,就玩電腦喇...開完電腦緊係睇w-inds. D野嫁喇,,HAHA'''

DW左佢地係上個月(12月)23號個時上音樂戰士GA片,,成17分鐘,,套片講一個女仔佢個FD係好朋友,,佢地今年3月要大學畢竟,,

大家都唔好唔捨得對方,,而個女仔個FD係w-inds. GA FANS,,所以就叫w-inds.幫佢地喇...

因為w-inds.係上年11月至12月期間佢地間CAFE舉行左個聖誕大願望,,而w-inds.會抽出一個幸運兒,,之後幫佢實現個願望...

之後小慶佢地就係個女仔個FD間屋到演場唱出ageha E首歌(龍一彈結他,,而涼平就緊係做和音喇>3<'''),,都幾配合個氣氛嫁...

好羨慕個女仔呢,,但講真如果出現咁GA情況,,我會多謝個FD囉,,但我諗E個願望都係實現唔到喇,,因為w-inds.又唔係住香港...

就算見到真人又唔識聽佢地講野喎,,真係有D矛盾呢-//3//-

之後上左幾個壇網,,就食DINNER...跟住到左8點幾,,糖糖打黎商量下個禮拜BBQ GA事(真係估唔到原來去一次BBQ係咁麻煩嫁-3-''')

唉,,聽日又要返學喇...真係想快D到新年假呢...T3T

今日就咁過左LU...

==========================================================================

今日又整左2個小慶BAN喇...WAKAKA'''(只不過係小慶個果字到GA次序調轉左,,因為始終唔係咁清楚佢地日本應該係個名行先定個姓行先嘛-3-)

咁次CUT圖都幾滿意GA...但仲差好衰呢...>/\<'''

但我智奸爸爹嫁!!YEAHYEAHYEAH!!>3<'''

Image Hosted by Free Photo Post Image Hosted by Free Photo Post

 

刊登時間︰2006-01-22 10:29 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]