今日,,成10點幾先起身...之後就睇左呀媽係唔知邊到買比我GA漫畫...
都畫唔錯嫁,,內容話女主角(瞳)細個時候好鐘意睇月亮,,仲成日話月亮喊,,
之後佢就係一個地方撞到個同佢有同一個諗法GA男仔(聖人),,
瞳問佢叫乜名,,個男仔(聖人)就話自己叫敦也,,個女主角(瞳)大個左之後,,識左好多男仔,,而且拍過好多次拖,,
但佢始終都忘記到個男仔,,之後就真係比佢遇返個男仔喇...佢真係叫敦也GA,,可惜最後先知,,
細個果時遇到個果男仔係敦也GA胞兄,,因為聖人體弱多病,,佢驚瞳大個搵唔返佢,,所以先用佢弟弟(敦也)個名,,
之後個女主角當然都係同敦也相戀喇...雖然有幾頁會有大膽GA情況,,但內容都講得唔錯GA...-3-
到左1點幾,,就開始做MATH(聽日考嘛-3-'''),,做到4點幾個時,,呀哥突然覺得悶得濟,,
所以就開左浪客劍心GA追憶篇睇,,勁正...男主角好型仔呀,,殺人真係唔會貶眼嫁呢>//3//<'''(最衰E+搵唔到有電視版買...)
睇完之後,,都係成5點GA時,,之後睇個套龍王傳說,,又真係幾好笑嫁...-田-'''
之後就去沖涼喇,,沖完涼,,就緊係開電腦玩嫁喇...冇幾耐又有MOOD寫故仔喇(寫w-inds. GA故仔也>3<''')
E+就嘗試緊唔用口語寫故仔睇下得唔得,,但角色介紹個到已經用左...-口-'''但我會努力嫁!!YEAHYEAH!!奸爸爹
========================================================================
琴日又整左個頭像呢...係小慶呢...都整得算可以PASS到掛...?-3-
|