アリス九號.(alice nine.)
NEW DVD SINGLE

於2006年10月4日(水) 発売 
                Photobucket - Video and Image Hosting 

       Photobucket - Video and Image Hosting 

      Photobucket - Video and Image Hosting

         Photobucket - Video and Image Hosting  

           Photobucket - Video and Image Hosting  

                

          Photobucket - Video and Image Hosting

 

winnieyu1365
暱稱: siu瑜''x]
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
平成18年12月22日*
平成18年10月04日*-3-
0917*アリス'' 九號 . 虎...
平成18年9月11日*
8月14*親愛的誕生日
文章分類
全部 (115)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
アヤビエ
アリス九號.
ガゼット
最近訪客
最近沒有訪客
每日占占占*小原寬人家>3<'''
メロメロパー
ク
日誌統計
文章總數: 115
留言總數: 12
今日人氣: 2
累積人氣: 4481
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 1 月 8 日  星期日   晴天
                             
做MATH做到屎了的星期日-3-

今日,,成10點幾先起身...之後就睇左呀媽係唔知邊到買比我GA漫畫...

都畫唔錯嫁,,內容話女主角(瞳)細個時候好鐘意睇月亮,,仲成日話月亮喊,,

之後佢就係一個地方撞到個同佢有同一個諗法GA男仔(聖人),,

瞳問佢叫乜名,,個男仔(聖人)就話自己叫敦也,,個女主角(瞳)大個左之後,,識左好多男仔,,而且拍過好多次拖,,

但佢始終都忘記到個男仔,,之後就真係比佢遇返個男仔喇...佢真係叫敦也GA,,可惜最後先知,,

細個果時遇到個果男仔係敦也GA胞兄,,因為聖人體弱多病,,佢驚瞳大個搵唔返佢,,所以先用佢弟弟(敦也)個名,,

之後個女主角當然都係同敦也相戀喇...雖然有幾頁會有大膽GA情況,,但內容都講得唔錯GA...-3-

到左1點幾,,就開始做MATH(聽日考嘛-3-'''),,做到4點幾個時,,呀哥突然覺得悶得濟,,

所以就開左浪客劍心GA追憶篇睇,,勁正...男主角好型仔呀,,殺人真係唔會貶眼嫁呢>//3//<'''(最衰E+搵唔到有電視版買...)

睇完之後,,都係成5點GA時,,之後睇個套龍王傳說,,又真係幾好笑嫁...-田-'''

之後就去沖涼喇,,沖完涼,,就緊係開電腦玩嫁喇...冇幾耐又有MOOD寫故仔喇(寫w-inds. GA故仔也>3<''')

E+就嘗試緊唔用口語寫故仔睇下得唔得,,但角色介紹個到已經用左...-口-'''但我會努力嫁!!YEAHYEAH!!奸爸爹

========================================================================

琴日又整左個頭像呢...係小慶呢...都整得算可以PASS到掛...?-3-

  Image Hosted by Free Photo Post

 

刊登時間︰2006-01-08 06:37 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 1 月 6 日  星期五   晴天
                             
凍到傻了的星期五-3-

今日,,勁凍呀...朝早唔願起身呢...(但最後都起左-3-''')

上到校車,,同ARINA一齊坐,,我地2個都係到聽緊MP3,,但都可以一邊傾到計喎...KA'''

到左學校,,見到屎豬係到等我,,坒u係一個傻豬豬呢...今日咁凍竟然仲係出面等我...-3-

之後8點半,,就開始考ENG LISTENING喇...都OK GA...冇幾耐,,就考中史喇...好有信心可是拎到80分呀(但唔知可唔可以喇)>3<'''

到左3點,,就去補習社喇...今日做MATH做屎人呢...個腦都已經開始頂唔順喇...-3-'''

返到青華留下,,我就買左個格仔餅同閔宜一齊SHARE...(即係一人一半數)個老闆落左好多糖,,好好味呀...食得好飽...

返到屋企...休息左陣,,就去沖涼喇...之後又開電腦玩喇...冇幾耐之後,,突然就記得今日係1月6號...

係麥麥GA生日...雖然已經唔係同呇P一間學校,,但E+應該都算係FD子嘛...HAPPY BIRTHDAY呢!!~又老一歲喇?..-3-

今日就咁過左LU...

========================================================================

今日又整左一個BAN,,係涼平嫁...近排真係變左慶涼迷呢...

涼平張相係?004年LIVE TOUR個時個人唱STAND YOUR GROUND E首歌...真係好正嫁...

Image Hosted by Free Photo Post

下面係首歌GA網...大家一定要睇呀,,因為我覺得涼平唱E首歌唱得好正呀>3<'''

http://www.youtube.com/w/w-inds.-ryohei-solo-performance-%22stand-your-ground%22?v=t87R5IVK44g&search=w-inds.%20prime%20of%20life%20tour%20performance

 

刊登時間︰2006-01-06 10:28 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]