アリス九號.(alice nine.)
NEW DVD SINGLE

於2006年10月4日(水) 発売 
                Photobucket - Video and Image Hosting 

       Photobucket - Video and Image Hosting 

      Photobucket - Video and Image Hosting

         Photobucket - Video and Image Hosting  

           Photobucket - Video and Image Hosting  

                

          Photobucket - Video and Image Hosting

 

winnieyu1365
暱稱: siu瑜''x]
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
平成18年12月22日*
平成18年10月04日*-3-
0917*アリス'' 九號 . 虎...
平成18年9月11日*
8月14*親愛的誕生日
文章分類
全部 (115)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
アヤビエ
アリス九號.
ガゼット
最近訪客
最近沒有訪客
每日占占占*小原寬人家>3<'''
メロメロパー
ク
日誌統計
文章總數: 115
留言總數: 12
今日人氣: 2
累積人氣: 4479
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 2 月 26 日  星期日   晴天
                             
去左COMIC WORLD的星期日-3-

琴日,,睇MONSTER同加旋睇到成2點半先訓呢...

但原來加旋係重播嫁呢,,有排睇喇...T333T

今日,,朝早8點就起左身添,,事關今日REDCROSS考試嘛,,真係辛苦我呢...訓得個6個鐘-3-''

到左9點幾,,就到左葵芳喇,,本來YANYAN話帶我去大窩口個果總部GA,,但可惜佢訓覺覺唔知醒所以冇帶我去喇...-33-曳曳喇佢,,KE''

之後唯有靠自己GA方向感去搵個總部出黎喇,,點知最後比我搵到喎,,XD''-\/-

之後就見到露依莎同一個C班GA女仔一齊,,因為佢地之前唔記得帶YPT,,所以要重考-3-

到左個到,,仲未開門,,所以就企係到喇...之後ANNIE又係到同李兆基D人操,,真係怪呢-3-KE''

考個時,,個電話震左好多次,,但因為考試嘛,,所以米唔可以聽囉...考完之後先知原來係屎豬打黎,,佢打左成20次呢-3-''

之後我叫佢同YANYAN一齊去九龍灣先,,因為我仲要等本YPT嘛...之後IVY就係大窩口JOIN返我-333-

去到個到,,好多人呢...買完''飛''之後,,就見到笨小子喇...個時佢仲未換衫GA,,但換完之後...真係...﹁ 3 ﹁'''

之後就入左去喇,,爆多人囉...有5,,6女仔扮愛麗絲學園D主角...有個好似男仔嫁呢...唔錯唔錯!!

冇幾耐,,個表演台就有人開SHOW喇...個班人扮網球王子呢,,幾好笑嫁...-\/-

之後真係有D攰,,所以米同IVY,,YANYAN坐左係台下DCHAIR到囉...之後又有人開SHOW,,

今次個D人係COS''晨女''MORNING娘,,佢地唱晨女個首''直覺''呢,,而且仲有3個男仔扮埋添呢,,勁好笑囉,,KAKA''>\/<

睇完之後,,真係要返屋企喇,,所以就走左...而屎豬就去同笨小子一齊

返到去葵芳,,都成就黎5點幾GA事黎,,所以返到屋企就沖涼喇...之後就再開電腦玩...

今日就咁過左LU-3-

 

刊登時間︰2006-02-26 09:52 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 2 月 23 日  星期四   晴天
                             
行到傻了的星期四

好耐未寫日記LU,,所以今日就要寫返喇...

今日,,都冇乜特別事GA,,只不過SCIENCE堂竟然比左副校教,,今日GA SCIENCE堂係頭一次唔會訓著GA一堂...HE'''

之後LUNCH因為唔係咁好味,,所以食左一淡就扔左佢LU,,好似IVY咁講''咁就晒左15蚊'',,XD'''-3-

之後又買野食去後花園到...IVY真係好多米呢-33-'''食到都幾飽下-\/-

之後上SOCIAL STUDIES喇,,都唔算悶...MATH都係一般般喇-0-

不過最變態GA,,就係上中史,,唔知點解講講下,,講左咩''浩''刑,,講到都有D嘔心﹁ 3 ﹁'''

放左學,,去1C REDCROSS開會,,到左4點過D就走LU,,爆開心呢-\/-

之後陪YANYAN,,屎豬去買鞋,,係COSPLAY用GA,,但行左咁多間全部唔係斷貨就係冇個果碼數-0-'''

之後冇買喇,,就決定左聽日買,,所以我地就去M記喇...5個人食一個餐,,4杯新地呢,,XDD''飽飽唷-3-

到左就黎6點,,就走人喇...本來諗住搭88D GA,,但見到勁多人,,而且又見到D有D唔係咁好樣GA男仔,,就走左去搭43喇...

本來上到去,,坐係樓下都冇乜野GA,,之後一邊聽MP3一邊訓覺覺喇...但到左大約係青盛苑個頭,,

就有一個令仔上巴士喇(中學生黎嫁>3<''')本來我唔知GA,,但到我巴士總站個時,,見到佢坐係我隔離,,都幾HAPPY嫁-\/-

一醒就見到令仔,,好難得嫁...佢帶住淺灰色頸巾嫁呢,,但可惜唔知佢係邊間學校,,因為件校服都好似未見過嫁呢-3-

今日就係咁過左LU-3-

刊登時間︰2006-02-23 10:01 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]