| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 2 月 26 日 星期日  |
| 去左COMIC WORLD的星期日-3- |
琴日,,睇MONSTER同加旋睇到成2點半先訓呢...
但原來加旋係重播嫁呢,,有排睇喇...T333T
今日,,朝早8點就起左身添,,事關今日REDCROSS考試嘛,,真係辛苦我呢...訓得個6個鐘-3-''
到左9點幾,,就到左葵芳喇,,本來YANYAN話帶我去大窩口個果總部GA,,但可惜佢訓覺覺唔知醒所以冇帶我去喇...-33-曳曳喇佢,,KE''
之後唯有靠自己GA方向感去搵個總部出黎喇,,點知最後比我搵到喎,,XD''-\/-
之後就見到露依莎同一個C班GA女仔一齊,,因為佢地之前唔記得帶YPT,,所以要重考-3-
到左個到,,仲未開門,,所以就企係到喇...之後ANNIE又係到同李兆基D人操,,真係怪呢-3-KE''
考個時,,個電話震左好多次,,但因為考試嘛,,所以米唔可以聽囉...考完之後先知原來係屎豬打黎,,佢打左成20次呢-3-''
之後我叫佢同YANYAN一齊去九龍灣先,,因為我仲要等本YPT嘛...之後IVY就係大窩口JOIN返我-333-
去到個到,,好多人呢...買完''飛''之後,,就見到笨小子喇...個時佢仲未換衫GA,,但換完之後...真係...﹁ 3 ﹁'''
之後就入左去喇,,爆多人囉...有5,,6女仔扮愛麗絲學園D主角...有個好似男仔嫁呢...唔錯唔錯!!
冇幾耐,,個表演台就有人開SHOW喇...個班人扮網球王子呢,,幾好笑嫁...-\/-
之後真係有D攰,,所以米同IVY,,YANYAN坐左係台下DCHAIR到囉...之後又有人開SHOW,,
今次個D人係COS''晨女''MORNING娘,,佢地唱晨女個首''直覺''呢,,而且仲有3個男仔扮埋添呢,,勁好笑囉,,KAKA''>\/<
睇完之後,,真係要返屋企喇,,所以就走左...而屎豬就去同笨小子一齊
返到去葵芳,,都成就黎5點幾GA事黎,,所以返到屋企就沖涼喇...之後就再開電腦玩...
今日就咁過左LU-3-
|
| 刊登時間︰2006-02-26 09:52 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 2 月 23 日 星期四  |
| 行到傻了的星期四 |
好耐未寫日記LU,,所以今日就要寫返喇...
今日,,都冇乜特別事GA,,只不過SCIENCE堂竟然比左副校教,,今日GA SCIENCE堂係頭一次唔會訓著GA一堂...HE'''
之後LUNCH因為唔係咁好味,,所以食左一淡就扔左佢LU,,好似IVY咁講''咁就晒左15蚊'',,XD'''-3-
之後又買野食去後花園到...IVY真係好多米呢-33-'''食到都幾飽下-\/-
之後上SOCIAL STUDIES喇,,都唔算悶...MATH都係一般般喇-0-
不過最變態GA,,就係上中史,,唔知點解講講下,,講左咩''浩''刑,,講到都有D嘔心﹁ 3 ﹁'''
放左學,,去1C REDCROSS開會,,到左4點過D就走LU,,爆開心呢-\/-
之後陪YANYAN,,屎豬去買鞋,,係COSPLAY用GA,,但行左咁多間全部唔係斷貨就係冇個果碼數-0-'''
之後冇買喇,,就決定左聽日買,,所以我地就去M記喇...5個人食一個餐,,4杯新地呢,,XDD''飽飽唷-3-
到左就黎6點,,就走人喇...本來諗住搭88D GA,,但見到勁多人,,而且又見到D有D唔係咁好樣GA男仔,,就走左去搭43喇...
本來上到去,,坐係樓下都冇乜野GA,,之後一邊聽MP3一邊訓覺覺喇...但到左大約係青盛苑個頭,,
就有一個令仔上巴士喇(中學生黎嫁>3<''')本來我唔知GA,,但到我巴士總站個時,,見到佢坐係我隔離,,都幾HAPPY嫁-\/-
一醒就見到令仔,,好難得嫁...佢帶住淺灰色頸巾嫁呢,,但可惜唔知佢係邊間學校,,因為件校服都好似未見過嫁呢-3-
今日就係咁過左LU-3- |
| 刊登時間︰2006-02-23 10:01 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | ... | 58 | »
|