今日...都係咁凍呀,,不過好彩因為有P.E堂,,所以先可以直接著長褲返學校咋...-3-
一朝早,,都係一邊飽受北風一邊祈禱...真係凍到DIN左喇...第2堂MATH...竟然失左手,,做唔到最後一題...真係X佢呀T3T
到左小息之後,,就上MISS JACKSON堂喇...(又係去HALL唱歌仔-3-'''),,真係悶爆...
LUNCH之後,,就係P.E堂喇...變態嫁...個MISS朱竟然要我地跑成4個圈,,雖然同IVY一齊跑第1,,
但跑完之後已經冇晒力同冇氣喇...T/\T
P.E堂之後,,即係放完學之後,,就同屎豬去荃灣GA愉景新城喇...其實諗住去個果漫畫展GA...
但原來係12月17日,,即係龍一生日個一日先開始...搞到晒左D錢...T3T'''
不過唔洗去補習,,都冇所謂喇,,WAKAKAKA'''
唉,,今日一樣都係咁凍呢...寫住咁多先喇...-3-
|