今日去左機場,,去潮流飲茶..
食左叉燒酥,,prawn.......好好味^*^
食完之後,,去扭egg.不過冇扭到
之後去睇衫,袋..好想買
但係都冇買,因為太貴
不斷行1.2號客運大樓........
影下相..下一次我會post~~
等我ar!!想睇相相就等下啦
呢一日機場之旅the end#
番到東涌,mum話買米....
救命ar
又要我拿..Help=.=
晚餐就係...洋x豬排飯..
食左好多碗^^
好好好味