| «‹ December 2014 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
|
2007 年 6 月 25 日 星期一  |
旺旺长大了=]]]  |
|
今日就POST旺旺3个月大既相相啦~~

~~~趴地狗~~~
 
同我既合照啊~~~得意呢???
吾知几时距先来同我住呢??
好挂住你啊^0^
|
|
刊登時間︰2007-06-25 11:26 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2007 年 6 月 24 日 星期日  |
好犀利啊~~  |
|

哩只狗仔系米好可爱好细只呢??
你估都估吾到半年未够它竟然大佐4倍
下次就POST它D相相出黎啦~~
|
|
刊登時間︰2007-06-24 02:44 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2007 年 6 月 23 日 星期六  |
哗~~~  |
|
原来成个月无打咯涡
哩排好得闲
因为懒佐吾想做也
但就黎考试啦~~要温书啦^^
我近排买佐好多也...搞到E+无钱使啦555..........
考完试要稳番D MM先得啦!!!!!
|
|
刊登時間︰2007-06-23 03:45 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2007 年 5 月 20 日 星期日  |
好耐无黎啦~~  |
|
哗~~~~~~~~~~~
好耐无上黎打BLOG啦~~~
成个几月啦~~好挂住你啊~~
其实我都有同你讲过咖^^不过你吾记得嗟
考试考得吾好啊~~好难~~好多吾识做00000
唯有下年再努力啦]]]]]]].........
都吾知点解个人甘DOWN
又吾系因为考试^^^^^^^^^
吾通系因为...........你!!!!!!!!!
可能啦~~~~~~~~~
哩排做得最多....听得最多....讲得最多....唱得最多....
就系SHE既 <PLAY>大碟啦
几好听咖~~~~~~~~
YEAH..........

|
|
刊登時間︰2007-05-20 08:13 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2007 年 4 月 18 日 星期三  |
想念~~U  |
|
好挂住你啊!
吾知你感吾感觉到呢??
你会吾会了解呢??
希望会有..........
哈哈...........
今日好累啊~~做左好多功课
就系翻学既途中...^沙尘暴^啊~~
好大沙..大尘..大雨..
我仲俾块树叶跌落来时界亲面~~好痛啊!!
but.....无人理我.....唉 |
|
刊登時間︰2007-04-18 01:30 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | ... | 17 | »
|