| «‹ December 2014 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
|
2007 年 4 月 11 日 星期三  |
解放LU~~~  |
|
终于解放啦~
等左个几月终于解放啦~~
下个目标------考初级=所有科目合格
|
|
刊登時間︰2007-04-11 12:23 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2007 年 3 月 28 日 星期三  |
烦死啦~~~~~~  |
|
我要走啊~~~
要快D稳到接班人啊~~~~~~~
我顶吾住啦~~~~~~~
再甘落去我会散咖~~~~
好辛苦啊~~~快D稳人救我啊!!
成个人都好累啦!!! |
|
刊登時間︰2007-03-28 09:20 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2007 年 3 月 20 日 星期二  |
好吾开心啊~~~  |
|
今日好吾开心啊~~~~~
吾知点解就系好想喊
喊左好耐都无人知...无人理
吾通我死佐都无人理?????
     
|
|
刊登時間︰2007-03-20 11:04 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2007 年 3 月 17 日 星期六  |
|
2007 年 3 月 11 日 星期日  |
累~~  |
|
今日去左番禺~顺德
食左双皮奶
影左好多相相
不过个人好怪(未化好妆)
行到好累啊~~
终于训得啦 |
|
刊登時間︰2007-03-11 10:41 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | ... | 17 | »
|