今天真的累爆了,,(_ _)zzz...
今日星期6,,要返去學校test c.hist, ,
我9:00a.m就返左去,,
見到wshan就一起上去圖書館溫c.hist,,
12:00先至test,,
溫3個鐘的書,,溫死人,,
溫溫吓,,
我覺得好熱,,好悶=.="
而且唔慣o係d 咁靜的環境下溫,,
所以,,我同左yip,,ting去左新翼3樓溫,,
涼爽好多,,空氣好清新,,xddddd^^
立即有心機溫書^^
終於到左12:00,,test到1:00走人,,
跟住,,就去左柏麗(?)習,,去到5:00,,累死我,,
返到屋企最開心,,
|