[[**++轉左日記板啦!!++**]]
[][]**網遊萬歲!!!**[][]
winwing08
暱稱: 彤**
性別: 女
國家: 香港
« May 2026 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
最新文章
唔係應該..係已經轉左...
應該會轉日記板
心情日記﹏18+問卷...
對好朋友們既感想∼*
心情日記﹏16
文章分類
全部 (20)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
天羽日記版
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 20
留言總數: 26
今日人氣: 10
累積人氣: 1040
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 4 月 9 日  星期日   晴天


心情日記﹏1 愉快 分類: 未分類

好奈冇打日記啦...

如果唔係ling,橙,yan佢地叫我留言..

我諗我都唔會想打日記囉=v=”

+++++++++++++++++++++++++++++

琴晚唔知仲咩就黎2點先想訓= =

但係又9點幾起左身喎...

冇奈爆= =

咁我咪搞點晒d野咪開機玩囉..

玩到咁上下佢地就起身,

咁我咪洗好頭..

10點幾呀爸落左去搵位飲茶,

今日呀超同契媽會黎一齊飲..

所以我都好乖咁落左街= =”’

(註:我平時係唔會落架= =)

1點幾就番到屋企..

契媽坐左陣就走左

呀超就係我屋企打機打到5點幾先走..= =””

係依段期間,我不繼咁搵bl小說睇,

要睇個d一陣就睇晒..冇奈..

咁就溫書囉..

溫溫下..諗起琴日畫既畫..

足足畫左2個鍾左右..

畫左3次咁多..我覺得我傻左..先用鉛筆畫..再用黑筆畫..再察左鉛筆個d,冇聊再用另一張只畫多一次鉛筆..

我依家諗起都覺到自己係白痴= =

好..今日打住咁多先..

          **守護著像天使般的你**

             ﹏BL至上﹏

 






訪客留言 (返回 winwing08 的日誌)


我是小朋友 於 2006-04-09 10:09 PM 發表:
首先,我都唔知有乜好講~~
跟住,都係唔知有乜好講~~
最後,仍然都唔知有乜講~~
所以,我決定打d無聊野~~~

從前,有粒橙,佢好鍾意食海星,自loveles後,日子一天一天過去~~
粒橙由小妹妹變成老婆婆,就係咁佢死左啦多謝~~~~~~~~~~~~~~~~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

.....................................
我都唔知我可以講咩好......
"冇奈"掛= =""
Posted at 2006-04-09 10:19 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



PkBiGoRaNgE 於 2006-04-09 09:09 PM 發表:
你咁快溫左書啦...我仲未溫呀T^T''
咁多我都唔知點溫呀~~~****
你畫咩畫畫咁耐既~~~靚唔靚呢
記住帶比我睇呀~!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

係呀..你快d溫呀!!
令唔令我就唔係好知
我呀媽話我有d畫得唔太岩,唔夠細緻
不過都ok喎
唔知呀,,睇下點先..我驚太樣衰^^""
Posted at 2006-04-09 09:44 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



people 於 2006-04-09 08:45 PM 發表:
hihi~

給你一個非常白癡但有有意義的故事
從前,有一個脾氣很壞的男孩.他的爸爸給了他一袋釘子,告訴他,每次發脾氣或者跟人吵架的時候,就在院子的籬笆上釘一根。第一天,男孩釘了37根釘子。后面的几天他學會了控制自己的脾氣,每天釘的釘子也逐漸減少了。他發現,控制自己的脾氣,實際上比釘釘子要容易的多。終于有一天,他一根釘子都沒有釘,他高興的把這件事告訴了爸爸。
待續........
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

姮姮你黎左啦^^
個故仔之後點呀??
你記住下次黎要打埋後半呀!^^
Posted at 2006-04-09 08:56 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]