好奈冇打日記啦...
如果唔係ling,橙,yan佢地叫我留言..
我諗我都唔會想打日記囉=v=”
+++++++++++++++++++++++++++++
琴晚唔知仲咩就黎2點先想訓= =
但係又9點幾起左身喎...
冇奈爆= =
咁我咪搞點晒d野咪開機玩囉..
玩到咁上下佢地就起身,
咁我咪洗好頭..
10點幾呀爸落左去搵位飲茶,
今日呀超同契媽會黎一齊飲..
所以我都好乖咁落左街= =”’
(註:我平時係唔會落架= =)
1點幾就番到屋企..
契媽坐左陣就走左
呀超就係我屋企打機打到5點幾先走..= =””
係依段期間,我不繼咁搵bl小說睇,
要睇個d一陣就睇晒..冇奈..
咁就溫書囉..
溫溫下..諗起琴日畫既畫..
足足畫左2個鍾左右..
畫左3次咁多..我覺得我傻左..先用鉛筆畫..再用黑筆畫..再察左鉛筆個d,冇聊再用另一張只畫多一次鉛筆..
我依家諗起都覺到自己係白痴= =
好..今日打住咁多先..

**守護著像天使般的你**
﹏BL至上﹏
|