今日終於去左黃金嚕....
真係令人懷念= =”
當然第一時間就落左地牢啦..
個到先多畫板賣架嘛..
行行下...突然有人叫搶野=口=
我見住晒= =”
冇人去幫...(唔通我去咩= =”)
但係就唔明點解佢會放手俾佢條友走=口=
咁就完左= =”””
行左好奈好奈...
先搵到一個牌子係平既...
不過都行左3間先買到最平= =
但係都要$430><
心痛爆><
不過都算...以後有用嘛∼
一番到去就當然要試試點用啦..
是但畫左一幅= =”
再晚d就畫左2幅..= =”
不過,畫完之後就頭痛...
我諗我病左= =”
我依家打ing都係唔舒服..食左藥..慘><
今日係咁多先...
---------------------------------------------------------

醜作= =
|