[[**++轉左日記板啦!!++**]]
[][]**網遊萬歲!!!**[][]
winwing08
暱稱: 彤**
性別: 女
國家: 香港
« May 2026 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
最新文章
唔係應該..係已經轉左...
應該會轉日記板
心情日記﹏18+問卷...
對好朋友們既感想∼*
心情日記﹏16
文章分類
全部 (20)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
天羽日記版
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 20
留言總數: 26
今日人氣: 8
累積人氣: 1088
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 5 月 1 日  星期一   晴天


心情日記﹏9 愉快 分類: 未分類

琴晚係我人生中暫時第二最唔開心既一日囉...

其實琴日應該好開心架嘛...

呀婆生日喎...可以見到好多親戚..所以好開心

雖然見到我最唔想見既一家人..

不過都係好想見下囉..睇下佢地個衰樣嘛...

個日d表哥表姐全部都黎晒..除左姮姮同健仔唔係到...好掛住呀><””

咁呀敏就買左去日本既手信俾我∼正呀∼∼

我勁like個個面包超人既散只包俾我∼

好q架..我,家姐,李學勤同佢自己都一人一個唔同款既∼

咁我地好開心咁就食完依餐飯啦

但係一出到去...大戰突然開始..

我開頭都唔知咩事..但係一陣間..

我聽到呀大罵呀大雞心...(抵死)

之後佢係到喊晒口咁..大舅父見到咁就講粗口罵呀大

哇!我一聽到依句野,我幾想用我生平所識講既粗口去罵佢囉

仆街!!我真係好火囉!!

之後佢地拉左呀大走...

我再call番家姐..同佢講完野之後就喊左出黎..

大表哥同姐姐陪我番到屋企之後都仲係到喊....

我都想停架..但係大姨同呀大都打黎問我仲咩喊...

搞到我不停咁喊囉...

到到11點幾先至唔喊...

之後沖涼就訓教..

唔敢俾呀媽知依件事...

唉...依日真係好唔開心呀><"""

+++++++++++++++++++++++++++++++++

                                **活在影子下的我**

             ﹏BL至上﹏






訪客留言 (返回 winwing08 的日誌)


姮姮 於 2006-05-06 04:08 AM 發表:
o.......im sorry
i have test at the past week
so i didnt see ur diary
how r u now?? better?/
why 呀大罵呀大雞心???
who is ar 大??man's mum or ting's mum??
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]