琴晚係我人生中暫時第二最唔開心既一日囉...
其實琴日應該好開心架嘛...
呀婆生日喎...可以見到好多親戚..所以好開心
雖然見到我最唔想見既一家人..
不過都係好想見下囉..睇下佢地個衰樣嘛...
個日d表哥表姐全部都黎晒..除左姮姮同健仔唔係到...好掛住呀><””
咁呀敏就買左去日本既手信俾我∼正呀∼∼
我勁like個個面包超人既散只包俾我∼
好q架..我,家姐,李學勤同佢自己都一人一個唔同款既∼
咁我地好開心咁就食完依餐飯啦
但係一出到去...大戰突然開始..
我開頭都唔知咩事..但係一陣間..
我聽到呀大罵呀大雞心...(抵死)
之後佢係到喊晒口咁..大舅父見到咁就講粗口罵呀大
哇!我一聽到依句野,我幾想用我生平所識講既粗口去罵佢囉
仆街!!我真係好火囉!!
之後佢地拉左呀大走...
我再call番家姐..同佢講完野之後就喊左出黎..
大表哥同姐姐陪我番到屋企之後都仲係到喊....
我都想停架..但係大姨同呀大都打黎問我仲咩喊...
搞到我不停咁喊囉...
到到11點幾先至唔喊...
之後沖涼就訓教..
唔敢俾呀媽知依件事...
唉...依日真係好唔開心呀><"""
+++++++++++++++++++++++++++++++++

**活在影子下的我**
﹏BL至上﹏
|