我好勁呀- -v
因為..last day 夜晚...玩ture or dare.."
問到chan 偉...我係佢心中(only camp)...既女性朋友..最傾得-w-"
好開心...我終於..做到第14個男性朋友之中no.1啦-w-
好開心呀.."不過差呀ray一個.."唔緊要-w-
岩岩多左一個.."小一個.."岩岩打平- -"
果一個camp...every day都要跑步.."
有一次..我跑到喊.."但子謙都有跑到喊嫁.."-v-v
唔係only me 疼皮- -"其實呢一個camp...only 跑步好辛苦.."
其他都冇咩野..既.."all都好好好好好玩嫁..>3333<"
仲有大把令仔-v-"包括好多人- -"我果一個組...有幾個唔令仔之外..好似fire咁- -
勁"非洲黑和尚"←唔明留言.."
10個女仔有成5個都鍾意仁傑- -"不過..我唔係嫁.."
唔好問"y"- -"成個camp..最大既..21歲-0-..最細既11歲-0-
差成10年嫁.."kaka.."今日我打左勁多日記wo- -v
所以睇完留言.."
P.S.※我msn比一個不知名既某某入侵...所以..要停玩一排←唔知整到幾時嫁.."
死高佬...快d留言啦- -"←希望你睇到- -"
仲有今日係呀橙橙生日呀...生日快樂>v<"4ever fd!!仲有vivi同esther...緊係要加埋我啦.."
|