流星蝴蝶劍
頭先玩流星果陣,我同屎虫打,我打敗左屎虫之後,鄒公勁9,係度執雞,跟坐我打返佢,佢輸左之後,冇面見人就淆或走左,唉..............真係唔應該!!!!!!!!
←黃家強支Bass
« | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | ... | 132 | »
朋友