好嬲
好嬲~~~~~李宏傑咁朝早應成我話7:00到我屋企,點之佢遲大到,7:30先到,好憎佢.......冇D時間觀念!!!!
打波果時,我架單車比人踏完之後,個波箱比人搞破,又要我自己出錢整,妖........班男仔正一破壞王!!!!!!!!!!!!!!!
« | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | ... | 132 | »
朋友