


|
咬柴 |
| 2006 年 7 月 3 日 星期一 | ![]() |
今日 (3/7) 星期一 要返學校睇時事專題問答比賽-0-''' 我..小貴..屎虫想出去玩... 但係比人快左一步>v<''' 咁又冇得玩lu...但係d問題我地3個真係識答>0<''' 睇完就係學校打左陣波... 哇哇...超曬...打到12點左右... 就去左新北江買野食... 哈哈,,,好好彩見返我個小學同學^○^ 返到屋企無無聊聊玩電腦=0=''' 到左6點..唔洗悶...去左耀豐打波... 見到好多勁人...就鬥波...點知我搶板既時候「咬柴」>/\<''' 好痛...好痛...打左好耐...就諗住去食野... 點知-0-''冇啦啦落微雨...仲愈落愈大~0~''' 跑跑下又見到鄒公-0-''' 食完野我地就去天瑞打左陣....玩1 on 1... 10點就跑返屋企...隻腳就一路痛><'' p.s 我要實行「美白計劃」,,,,以後夜晚去打波 所以你地唔會再係晚夜add到我...... 最重要既係我唔會再煩到你地 /\/\
|
| [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | ... | 132 | » |