


|
暑期第一日 (唔鋸..) |
| 2006 年 7 月 13 日 星期四 | ![]() |
今日 (13/7) 星期四 有史以來最悶,,,最無聊既一日... 係屋企玩電腦...玩到冇野玩.... 唉...跟住4點半同鄒公,,,大佬健係天恆打波... 唉...同班kai子鬥波竟然輸.... 屌...原來個框又細又矮...仲要淆淆地... 廢是射壞手...6點半走左人.... ****************************** ps:暑假第一日依已經咁悶... 所以大家以後有咩活動記住搵我... 除左返教會.... ()__() |
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | ... | 132 | » |