


|
暑假第三日 (極悶2) |
| 2006 年 7 月 15 日 星期六 | ![]() |
今日 (15/7) 星期六 又係屋企...玩電腦...拾野... 跟住訓覺...訓完又起身玩電腦.... 4點左右...同鄒公打波... 點知等左佢好耐都冇黎... 咁就自己去左中央打... 射左2個鐘波...就返屋企... ********************************* ps:屌...我已經厭倦放假既生活... 真係好悶...我寧願過返d校園生活... 得閒整下d女仔...得閒打下波... 得閒同d同學吹下水... |
| [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | ... | 132 | » |