


|
暑期第五日 (好唔開心) |
| 2006 年 7 月 17 日 星期一 | ![]() |
今日 (17/7) 星期一 好早起左身...玩電腦... 買左新電電...但係唔識放野落去部電電度... 試左好耐都唔得...只好叫人教我... 小寶同我傾計...好開心... 跟住出去打波... 唉...我同小貴唔知做咩...射好多球都唔入... 好火...(作為一個射手...如果射唔入波係一件好慘既事) 我射3分...Air...個波彈左出去籃球場... 嗚嗚...個波中左個BB個頭... 我好唔開心...點解我射球射到咁... 冇打波幾日姐...跟住好唔開心咁走左... 點知見到何玲佢同小寶一齊... 見到佢地都唔知點...我好驚... 真係冇用...如果我上前講句hi咪冇野囉... 我覺得自己好冇用... ******************************** ps:小寶同我傾msn...我好開心... 但係我好驚佢又唔會再add我... 因為佢一時對我好...一時對我唔好...
|
| [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | ... | 132 | » |