


|
暑期第六日 (游水+打波) |
| 2006 年 7 月 18 日 星期二 | ![]() |
今日 (18/7) 星期二 朝早起身打機... 跟住2點同游水... 點知我游游下流鼻血... 游到4點就走左...去新北江食野... 食完就去耀豐打波... 哈哈...我買左之可樂...飲完之後... 射波超準...林文健同屎虫射3分仲準... 逢射必入...原來佢地都飲左... 7點就返屋企... ***************************** ps:唉...我果然冇估錯... 小寶今日已經冇add我... 算啦...預左...唔通成日叫人add我咩... 我又唔係佢邊個...我都唔好意思成日煩住佢... 雖然同佢傾計真係幾開心...但係我唔想希望愈,,失望愈大 所以我以後都唔想同佢傾...
|
| [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | ... | 132 | » |